20960 beoordelingen

Deskundigheid medewerkers
Levering

Fam van Hurck

Op zondagavond 22 aug met spoed een inbouw toilet besteld ivm de komst van de tegelzetter op 24 aug toilet moest nog worden ingebouwd voor die tijd. Op de website van Sanitairkamer.nl wordt vermeld: Voor 23:59 besteld de volgende dag geleverd. (Beter is om hierbij te vermelden dat men dan moet kiezen voor avondlevering !! ) Op maandag 23 aug geen toilet ontvangen dus order geannuleerd en tegelzetter afgebeld, tevens gevraagd of de tegelzetter ook op donderdag 26 aug kon komen. Op 24 aug in de ochtend telefonisch opnieuw met spoed het inbouwtoilet besteld, de medewerker liet weten dat ik op tijd belde en hij ervoor zou zorgen dat het toilet met de avondlevering zou worden bezorgd. Helaas weer geen pakket ontvangen, Woensdag ochtend 25 aug weer gebeld met Sanitairkamer.nl en liet weten dat ik not amused was over het niet leveren van de bestelling ondanks de toezegging. De medewerker liet weten dat zijn collega alles goed had ingevuld en er iets fout moest zijn gegaan. ( kun je wel zeggen). Hij beloofde er persoonlijk voor te zorgen dat het magazijn de bestelling gereed zou maken voor de levering op woensdagavond 25 aug.
Hoera rond 20:30 werd het pakket afgeleverd en kon ik aanvangen met het plaatsen van het frame en afwerken van de voorplaat welke getegeld moest worden. De tegelzetter kon donderdag-middag aanvangen met zijn wzh. ( Eind goed al goed) Een dikke pluim voor de medewerker die ervoor zorgde dat het toilet alsnog met spoed werd geleverd.

Score voor Sanitairkamer.nl: 4/5
Zou u Sanitairkamer aanbevelen? Ja