De bestelling was vrij snel geleverd en het product heeft een goede kwaliteit. Het was een waskom, die jammer in het echt veel te groot voor onze wastafel was. Ik heb problemen met het versturen van het retour formulier gehad, ik heb alles ingevuld maar het gaf aan dat er iets niet goed ingevuld was, maar wat er verkeerd of niet goed ingevuld was stond er ook niet, ik kon het dus niet versturen, heb telefonisch contact opgenomen, het duurde dagen en koste mij een paar zenuwen tot het in orde gemaakt was, tot ik eendelijk toestemming kreeg om mijn product te retourneren. Ik denk dat het wat makkelijker gemaakt kan worden voor de klant. Want nu overleg ik het mij twee keer bevor ik weer iets op deze site ga bestellen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.