2 waskommen besteld netjes op tijd binnen gehad. Helaas bij ontvangst bleek er 1 kapot te zijn. Nu inmiddels week verder en we wachten nog steeds op een antwoord voor een retour zending ervan. Nu blijkt dat ze dit eerst met de leveranciers moeten overleggen terwijl we het product hier besteld hebben en niet bij de leverancier. Dus qua afhandeling zijn we tot op heden niet erg tevreden.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.