Levering

Levertijden op de website klopten niet. Moesten langer wachten omdat één onderdeel langer duurde dan op de website was aangegeven. De rest van de (zeer grote) bestelling werd daardoor ook niet geleverd. Hierover werden wij pas geïnformeerd op het moment dat wij zelf contact opnamen.
Daarnaast misten we onderdelen die in de doos bij de douche en kraan hadden moeten zitten. We zijn in de winkel geweest om zeker te weten dat we de juiste artikelen zouden bestellen en dat we niks zouden missen. Helaas zijn we ook in de winkel niet juist geïnformeerd. Hierdoor kon de douche niet gemonteerd worden door de loodgieter die (na lang zoeken) een dag in zijn agenda had om bij ons aan de slag te kunnen. De klantenservice is verschrikkelijk, er werd niet gereageerd op mail, telefonisch konden vragen niet beantwoord worden, we spraken verschillende medewerkers die niet met elkaar communiceerden. Dit resulteerde oa in het feit dat we teruggebeld zouden worden wat nooit gebeurde. Toen we zelf terug belden stonden we voor de tweede keer bijna een half uur in de wacht en wist de persoon die ons terug zou bellen nergens van omdat hij niet in alle systemen kon. Hopelijk zijn de producten wel van goede kwaliteit als straks alles is geleverd en gemonteerd, daar kan ik op dit moment nog niks over zeggen.

Score voor Sanitairkamer.nl: 1.5/5
Zou u Sanitairkamer aanbevelen? Nee