A. van Os-Pennings

Slecht, augustus 2023 tablet samsung gekocht nieuwste model op dat moment. Aktie kon je bijpassen toetsenbord bij krijgen. moest apart aangevraagd worden. was actie. meteen geregeld. dit tablet juist gekozen omdat er toetsenbordcover aan kon. daarmee te gebruiken als mini laptop. eind december eindelijk het toetsenbord cover binnen. niet te gebruiken verkeerd type. contact met mediamarkt de winkelier en samsung. niet meer te leveren inmiddels 2 maanden na onze aankoop ander type uitgekomen. nu inmiddels 5 maanden later bieden ze aan waarde toetsenbord cover euro 200,--.
Terug te betalen uiteraard dat maar aangevraagd, niet tevreden heb nu duur tablet waar ik niet mee kan wat ik wil. het geld moet ik nog terug krijgen. ben benieuwd of dat ook 5 maanden duurt. dus nooit meer samsung. ik ze dit bericht hierop als waarschuwing de opvolger van ons tablet. wordt nu ook weer als aktie met toetsenbordcover verkocht dus alleen leveren tablet en toetsenbord via de akte aanvragen. DOE HET NIET. OF METEEN COMPLEET. anders tref je het net als wij het toetsenbord komt nooit.

Score voor Samsung NL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Tablet