Paul Entius

Onderstaand mijn recente ervaring met de Samsung reparatie dienstverlening.
Samsung geeft op haar site aan dat er een reparatie garantie is van 3 dagen.
Op 4 december heb ik het reparatieverzoek ingediend voor mijn S23 Ultra.
Op 5 december toestel afgehaald door Samsung.
Op 6 december krijg ik een prijsopgaaf van Dynafix (Samsung?) Dit voor vervanging van het scherm en de (onbeschadigde) behuizing. (Deze was voorafgaand door mij gecontroleerd en niet beschadigd)
Op 6 december heb ik de prijsopgaaf toch goedgekeurd gezien mijn vertrek naar het buitenland op 12 december.
7 december krijg ik het bericht levertijd onbekend (3 dagen reparatie garantie?)
Direct neem ik weer contact op met Samsung via Whatsapp en telefonisch support. Samsung geeft nu aan dat ik bij Dynafix moet zijn en er geen\beperkte invloed kan worden uit geoefend door Samsung. Ook is het niet mogelijk om telefonisch te escaleren. Daarna geprobeerd zelf telefonisch contact te zoeken met Dynafix maar deze zijn (bewust) niet telefonisch bereikbaar. Daarom op 7 december contactformulier ingevuld (enige mogelijkheid van communicatie met Dynafix) met verzoek om de telefoon direct terug te sturen gerepareerd of niet gerepareerd. Omdat ik vanaf 12 december tot 2 januari in het buitenland ben en daarom niet instaat het toestel te ontvangen maar deze wel nodig heb!. Uiteindelijk is dit bericht beantwoord op 19 december met als enige vraag wanneer ze kunnen afleveren. Ondanks aanhoudende pogingen om in contact te komen met de klachten afdeling van Samsung en Dynafix heb ik van beiden tot op heden niets vernomen.

Score voor Samsung NL: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Samsung S23 Ultra