Leander van vliet

Ik zou een gratis lijst bij mijn TheFrame tv krijgen. Als eerste werd mijn pakket in januari verstuurd, deze is nooit aangekomen. Daarna kon ik een nieuwe aanvraag indienen mbv een link die ik in de mail kreeg. 2 maanden later een totaal andere lijst ontvangen dan ik had besteld. Wel 4 keer aan de telefoon gehangen om een retourlabel te krijgen, uiteindelijk zegt de mevrouw aan de telefoon dat ze niets voor mij kunnen betekenen en dat ik een kortingscode kan krijgen. Ik zou nog even extra moeten selecteren wat voor kleur ik zou willen de tweede keer, terwijl ik bij de aanvraag in januari al heb laten weten wat voor lijst ik zou willen. Niemand heeft mij daar ooit op gewezen. Hele slechte service dit.
Dus een televisie gekocht van 1000 euro die ik als schilderij kan gebruiken, waar ik een lijst van 200 euro bij zou krijgen. Uiteindelijk door een fout van Samsung niets ontvangen, uiteindelijk een ander product gekregen, en Samsung zegt niets voor mij te kunnen doen. Dit is werkelijk waar onacceptabel. Ik kan de verkeerde lijst zo naar jullie opsturen zonder gebruikssporen. Ronduit slechte service en zeer ontevreden.

Score voor Samsung NL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
The Frame TV