RB

Gisteren gebeld met de klantenservice van Samsung. Mijn koelkast van EUR 1200 is kapot en inmiddels door de monteur van CE Repair bevestigd dat hij niet meer gemaakt kan worden. De back Office is hier inmiddels ook van op de hoogte, maar de procedure van Samsung zegt dat ze binnen 10 tot 15 dagen een beslissing nemen over de vergoeding van mijn kapotte koelkast. Ik zit nu dus ( midden in de zomer) met een kapotte koelkast en heb al mijn eten inmiddels kunnen weggooien. Als alternatief werd aangeboden om alvast een nieuwe koelkast te kopen die ik later eventueel vergoed kon krijgen. Echt belachelijk. Of ik even zelf EUR 1200,00 wil voorschieten ?????? Hoe kun je dit aanbieden. Helaas lees ik berichten op deze pagina die niet anders zijn. Samsung jullie moeten je schamen voor deze klantenservice en ga iets doen aan jullie procedures en zet mensen aan de telefoon die in echte oplossingen denken en niet de telefoon ophangen als een gesprek lastig is/wordt. Ik ben benieuwd hoe Samsung dit gaat oplossen. Ik ga dit op alle mogelijke manieren onder de aandacht brengen en hiervan een melding doen bij de Consumentenbond en allerlei instanties die staan voor de rechten van de consument. Samsung jullie zijn een schande !!!!! 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

Score voor Samsung NL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Koelkast