Yelle Thomas

BESTEL NOOIT IETS BIJ DE WEBSHOP!

Op 11/07/2021 plaats ik een bestelling voor een koelkast (RB38T705CB1). Je kan makkelijk zelf een levermoment kiezen. Ik kies vandaag (23/07/2021) in de namiddag.

De afgelopen 12 dagen blijft de orderstatus echter staan op ‘order voorbereiden’. Er loopt dus blijkbaar iets mis - wat kan gebeuren bij een aankoop online. Dan bel ik maar naar de klantenservice om extra informatie in te winnen. Daar zeggen ze ‘vanaf nu is het de verantwoordelijkheid van de bezorger, die kan morgen leveren of binnen enkele weken’. Ze proberen me direct af te wimpelen en weigeren me verdere informatie te bezorgen. Ze willen zelfs niet de bezorgdienst contacteren. Ik vraag wat ik nog kan doen en het blijft stil aan de lijn. Dan antwoorden ze maar dat ik later nog eens naar die nummer kan bellen, maar dat ze me geen extra info kunnen geven. Kortom, je belandt in een straatje zonder einde!

Samsung weigert om de bestelling correct uit te voeren! Zij hebben hun geld, ik heb helaas niet mijn bestelde goederen. Maar dat vinden zij geen probleem!

Score voor Samsung NL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Koelkast RB38T705CB1