Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

Hanny Rotteveel

Jullie bedrijf is prima maar de bezorging laat te wensen over.
Donderdagavond zou het vlees bezorgd worden. Geen vlees. Zaterdag en uiteraard zondag ook niet. Maandag is in overleg met Kirstin besloten dat als het maandag nog niet bezorgd is het vervoersbedrijf het vlees zou terugsturen naar jullie en het zou vernietigd worden omdat het te lang onderweg was geweest.
Maandagavond werd tot mijn grote verbazing het vlees afgeleverd.
Ik had het willen controleren maar hij ging snel de lift weer in.
De koelelementen waren helemaal gesmolten en er zat veel bloed bij het vlees! Volgens mij was het ook nog het verkeerde pakket want ik had o.a. runderworstjes besteld en die zaten er niet in! Ook zaten er
veel gehaktrolletjes van 250gr. bij. Had ik ook niet besteld. Wel zat er een runderhaas te veel in, ik heb alles maar meteen in de vriezer gedaan. Al met al was het een grote teleurstelling.

Over het algemeen prima vlees.

Een andere vervoerder zoeken. We wonen hier nu 9,5 jaar en hij kon het adres niet vinden, onbekend!

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Gemakkelijk in gebruik

Reactie Samen een koe kopen:

Hallo Hanny, wat vervelend dat wij u zo teleurgesteld hebben. Had even contact opgenomen, wij lossen de eventuele problemen altijd keurig op. Heb natuurlijk gelijk e.e.a. nagekeken. Nu is het zo dat er geen worstjes op uw bestelling stonden. De gehaktrolletjes zoals u ze noemt waren 12 x 125 gram grof gemalen rundergehakt, welke u had besteld. Van de ossenhaas stonden er 4 van 500 bij uw bestelling, het was me uit u schrijven niet geheel duidelijk of u er dus 5 ontvangen had. Ik zou voorstellen geniet lekker van het extra stuk vlees. U bent al heel lang klant dus ik zou hopen dat wij binnenkort toch weer een pakket voor u m ogen klaarmaken.
TIP: neem telefonisch contact op, wij zijn 16 uur per dag bereikbaar. Direkte lijntjes met mij (Kirsten) of Huub zorgen ervoor dat we de koe bij de horens kunnen pakken.

Score voor Samen een koe kopen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Vleespakket