Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

Dennis Louwen

Met het vlees is niets mis. Met de bezorging daarentegen veel meer. De laatste keer waren we op het moment van afleveren gewoon thuis maar er werd ons op het geplande tijdstip medegedeeld dat de chauffeur een dag later zou komen.
Ik vind dat niet kunnen want ik weet niet wat er tussentijds met het vlees gebeurt. Als het hier aankomt is het meestal wel koud maar niet meer bevroren en doen wij het meteen in de vriezer.
Een slechte gang van zaken.

Heerlijk vlees en duidelijke website.

Bezorging.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja

Reactie Samen een koe kopen:

Goedemorgen Dennis,
Wij maken het vleespakket sochtends voor u klaar, VERS-NIET BEVROREN en verpakken het vlees in een speciaal daarvoor ontwikkelde koeldoos. Het vlees wordt dezelfde avond in de juiste condities bij u thuisbezorgd. U dacht dat het bevroren aangeleverd moest worden, nee dat is NIET het geval. Ik denk dat u er nu heel anders tegenaan kijkt. Volgende keer beter !
Dank voor uw reactie. Graag even het volgende hierover. Het vlees is nooit ingevroren geweest. Wij zijn er trots op het vlees VERS en nooit eerder ingevroren, te leveren. Mocht er onderweg iets gebeuren waardoor de bezorging niet al gepland kan worden uitgevoerd, worst het pakket een nachtje opgeslagen in een koelhuis om op die manier de kwaliteit te garanderen. Vervelend vinden wij dit wel, liever 'ochtends ingepakt en avonds bij u in de keuken.

Score voor Samen een koe kopen: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Vleespakket