Ik heb nog helemaal niks ontvangen....
Sterke punten
Geen
Reactie Samelight.nl:
Een goedemorgen,
Het pakket ligt sinds 4 juni in Roermond maar er lijkt inderdaad weinig meer mee te gebeuren. Ik ga DPD bellen en zal u dan via e-mail verder informeren.
Met vriendelijke groet,
Francois