Ben goed geholpen
Sterke punten
kapotte tl lamp,na kort gebruik,al stuk.even teefoontje gepleegt,factuur erbij.snel een nieuwe via post gestuurd.
Dit noem ik service.
kapotte tl lamp,na kort gebruik,al stuk.even teefoontje gepleegt,factuur erbij.snel een nieuwe via post gestuurd.
Dit noem ik service.