Slecht
Sterke punten
Je krijgt wat je bestelt. (Maar wel te laat. En op e-mail wordt niet gereageeerd.)
Reactie Samelight.nl:
Een goedemiddag,
Wij hebben uw e-mail op 3 februari gewoon beantwoordt. Onze reactie was:
Inderdaad. Als u later een account aanmaakt dan zit de eerste bestelling er niet bij.
Een account aanmaken is overigens overbodig omdat wij de facturen altijd mailen op het einde van de dag.
Met vriendelijke groet,
Francois