Had de verkeerde lampjes besteld. Moest €8,50 betalen voor de retourzending maar kreeg de toezegging dat er voor de verzending van de juiste lampjes dan niet weer opnieuw verzendkosten gerekend zouden worden. Maar dat klopte niet. Hoewel ik een notitie had bijgevoegd over het omruilen, werd het geld weliswaar teruggestort, maar moest ik de lampjes opnieuw mét verzendkosten bestellen. Heb ik maar niet gedaan.
Sterke punten
N.v.t.