Lore

Heel slecht! Wij deden een bestelling via bol.com bij deze partner. Het artikel was niet wat we verwacht hadden en hebben we retour gestuurd. Te laat volgens de regels van bol.com maar ondertussen was ons pakket terug richting de verkoper. De verkoper geeft aan dat het pakket terug gestuurd werd naar ons maar op vandaag (artikel aangekocht in augustus) nog steeds ons artikel niet terug ontvangen, maar wel de betaling doorgevoerd. Na communicatie per mail werd aangegeven dat er geen track en trace meer is, alsook geen bewijs dat het artikel effectief is teruggestuurd naar ons. Nadat er een mail werd gestuurd van ons kant uit met mogelijke oplossingen, werd het windstil. Geen mails/geen reactie meer.

Conclusie: slechte ervaring, slechte communicatie. Wij kopen hier nooit meer iets!

Een ontevreden klant.

Communicatie

Reactie Rutten-Totaal:

Zoals u zelf al mailt gaat dit niet over een bestelling via onze site maar bij bol.com.
Fijn dat u zelf ook al aangeeft dat u het pakket te laat retour heeft gestuurd.
Uiterst vervelend dat u het pakket niet terug heeft ontvangen door toedoen van post nl.
We hebben hier meerdere malen mailcontact over gehad, maar op een gegeven moment kon ik u ook niet verder helpen aangezien dit bij post nl ligt. En daarvan heb ik u ook op de hoogte gebracht.

Score voor Rutten-Totaal: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Borrelplank