Reactiesnelheid (indien van toepassing)

Liesbeth van der Geest, Willem de Kooning Academie

Ik heb 5x 9 meter rubberen kabelgoten besteld. Op de site staat voor een bepaalde tijd besteld volgende dag in huis. Helaas is dit in de praktijk niet zo. Na telefonisch contact kreeg ik te horen dat het bedrijf afhankelijk is van de vervoerder. Dit werkt niet heel positief. Wel positief is dat de medewerker van rubbermagazijn ervoor heeft gezorgd dat er een nieuwe zending eerder (en dus voor ons nog net op tijd) geleverd werd met de afspraak dat we de eerdere zending zouden weigeren. De vervoerder met de eerste zending heeft het pakket niet bij de receptie afgegeven maar gewoon binnen gezet. Graag hoor ik van jullie hoe we dit verder afhandelen.

Prima product maar dit was mijn eerste bestelling wat niet helemaal soepel is verlopen helaas.
Vriendelijke en meedenkende medewerkers. Heel belangrijk voor je bedrijf!!!

Reactie Rubbermagazijn:

Beste mevrouw van der Geest,
Bedankt voor uw bijdrage en feedback.
Wij betreuren het zeer dat uw bestelling niet naar wens is verlopen en bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan. Wij streven ernaar om al onze bestellingen zo goed mogelijk te laten verlopen, maar helaas zijn wij hiervoor ook deels afhankelijk van derden.
In uw geval, zijn de producten dezelfde dag persoonlijk bij u afgeleverd door een collega van Rubbermagazijn, zodat de producten gelukkig toch nog op tijd binnen waren.
De retour-procedure voor de oorspronkelijke bestelling (die door PostNL vertraagd was) is al in werking gezet en kunnen wij naar verwachting binnen enkele dagen afronden.
Bedrijven kunnen, na het voldoen van onze voorwaarden, bij ons op rekening bestellen.
Mocht u de voorwaarden willen inzien sturen wij u deze graag toe.
Voor gemeente en scholen geldt er een uitzondering, deze instanties kunnen bij ons op voorhand op rekening bestellen.
Nogmaals onze excuses voor de eventuele ongemakken, mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit graag.
Ik wil u als klant natuurlijk tevreden zien en wij streven altijd naar de beste service!
Wij hopen dat u nog snel eens terugkomt.
Fijne dag!

Score voor Rubbermagazijn: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Kabelgoten