Reactiesnelheid (indien van toepassing)

FSQ

Absoluut niet klantvriendelijk. Ik heb een aantal keer jullie klantenservice gebeld voor advies omdat ik er niet uit kwam. Het meisje aan de telefoon was niet behulpzaam, ze deed niet de moeite om naar mij te luisteren of mij te helpen. Uiteindelijk toch bij jullie gekocht omdat de prijs doorslaggevend was.

De prijs

Reactie Rubbermagazijn:

Beste Shirley,
Bedankt voor uw feedback.
Wij betreuren het zeer dat uw telefonisch contact met Rubbermagazijn niet naar wens is verlopen en bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan.
Indien telefonische gesprekken niet duidelijk voor ons óf voor u zijn, vragen wij vaak om een mail te sturen om e.e.a schriftelijk (eventueel met beeldmateriaal) uit te leggen om zaken te verduidelijken, wat bij u ook het geval is geweest.
Uit de mailwisseling tussen u en de desbetreffende collega, kunnen wij terug zien dat u binnen 20 minuten een reactie heeft ontvangen, gevolgd door o.a meerdere offerte's waar een bestelling is uit gekomen.
De producten zijn na ontvangst van betaling, binnen 24 uur bij u geleverd.
Wij doen ons uiterste beste om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Uiteraard vinden wij het dan jammer om te horen dat u Rubbermagazijn dan als niet klantvriendelijk heeft ervaren en zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.
Eventuele vragen of opmerkingen kunt u altijd bij een van onze medewerkers van de klantenservice kwijt.
Bedankt voor uw bijdrage en ik wens u een hele fijne dag.
Team Rubbermagazijn.

Score voor Rubbermagazijn: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Pvc kliktegel