frans de vleeschouwer . Adres Amen 74 te Amen.

Goed:
- monteur communiceert goed over zijn vermoedelijke tijdstip van aankomst
- vriendelijke monteur die ook in de geschiedenis kijkt van onze net aangekochte woning.

toelichting:
2 weken geleden hebben we de sleutel gekregen van onze nieuwe woning en afgelopen zaterdag hadden we de "house warming" met veel bezoek. Als je huis dan vol staat met 35 mensen en de wc loopt niet meer door heb je wel wat stress... dus bel ik met RRS.
de monteur is aan het werk geweest maar kon het euvel niet vinden en kwam met de conclusie dat de wc pot er af moest.
Ik heb toegestemd om dat te laten doen . Maar ook dat lukte niet. de monteur had geen materialen om vanuit de wc pot de verstopping los te krijgen.
Ik had een hogere verwachting van de kwaliteit van RRS qua materiaal en werkzaamheden. Ik ben dik tweehonderd euro lichter en geen resultaat. t gevoel was "bel RRS en zit nog steeds in de stress" . klinkt misschien erg negatief, maar ik had gewoon verwacht dat jullie de profi's zijn en dit soort dingetjes op zouden kunnen lossen.
t loop trouwens nog steeds niet door maar ik ben er ook nog niet verder mee aan de gang geweest.
Dus eigenlijk over de communicatie en snelheid en netheid van de monteur prima te spreken, maar het resultaat was er niet en daar ging het uiteindelijk om.

Score voor Riool Reinigings Service - RRS Zuidbroek: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee