Geachte heer/mevrouw,

Hierbij het volgende. Gisteren werkte de afvoer niet meer en heb toen uw bedrijf ingeschakeld om het verstoppingsprobleem te verhelpen. Al spoedig werden wij gebeld dat er iemand onderweg was. Tot zo ver is alles in orde. De werknemer ging aan het werk en er zat inderdaad een verstopping dus werd er een veer in de afvoer gedaan om de afvoer verstoppingsvrij te maken. Helaas brak de veer af en ging de werknemer met een camera aan de gang om te kijken waar de veer lag en of de veer verwijderd moest gaan worden. Ook de camera bleek zijn beste tijd te hebben gehad en die hield er ook mee op. Ondertussen tikte de klok wel vrolijk door. De werkelijke klus was binnen het half uur klaar maar door de gebroken veer liepen de werkzaamheden uit. Nu vraag ik me af of wij als klant voor die kosten op moeten draaien. Dat de veer breekt is niet onze schuld en ook niet de tijd die besteed word naar het zoeken naar de veer. Na de klus boden wij de werknemer van u bedrijf een kopje koffie aan bij het uitschrijven van het factuur en ook die tijd word bij ons op de rekening gezet. Is voor ons een duur kopje koffie. U begrijpt dat wij niet zo blij zijn met de gang van zaken. een klusje van een half uur kostte ons op deze manier €235,52. Wij vinden dat hier €78,00 te veel in rekening is gebracht. Het is niet aan ons te verwijten dat er een veer breekt en dat de werknemer op zoek gaat naar de veer.. Hierbij het opdrachtnummer.
Werkbon van opdracht: 4053892
Hopelijk ziet u de zaak net als wij en word er alsnog het e.e.a. rechtgezet

Score voor Riool Reinigings Service - RRS Zuidbroek: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee