Bart Buist

De afspraak was zo gemaakt en RRS was er binnen 2 uur. Echter duurde het een uur voordat de monteur toegang naar de put had gemaakt en er überhaupt een veer in de afvoerbuis zat (!?). Na een half uur frezen nog geen resultaat geboekt. Er was daarnaast geen hogedruk apparatuur meegenomen. Na anderhalf uur gaf de man aan dat hij dan de volgende maandag iemand met hogedruk langs zou laten komen. Ik had echter geen trek om het hele weekend geen gebruik van de WC te kunnen maken. Ik heb aangeboden om via de regenafvoer een waterslang in te voeren om zo van de andere kant te spoelen terwijl er aan de andere kant werd gefreesd. Na een kwartier gelukkig resultaat. De verstopping kwam los en WC speelde weer vlot door.

Echter was de verstopping op Nieuwjaarsdag terug. Woensdag gelijk gebeld en gevraagd of ze langs konden komen in verband met garantie. Ik kreeg echter te horen dat dit alleen kon als ze met een camera binnen de buis konden kijken. Dat betekende tevens voorrijkosten en meer uren voor een probleem dat niet goed is verholpen. Als ze de eerste keer met hogedruk waren gekomen was dit niet nodig geweest. Ik heb zelf maar gereedschap gekocht om het probleem op te lossen. € 200,- kwijt voor een niet opgelost probleem. RRS zakt hier flink door het ijs.

Score voor Riool Reinigings Service - RRS Zuidbroek: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee