mw. F.van Wijngaarden-Raven

Wij hebben helaas niet zo'n goede ervaring met RRS. Wij wonen in een koopappartement en de VVE heeft bij de RRS een contract lopen.
In de loop van de jaren is de RRS daarom ook regelmatig bij ons en in ons gebouw geweest. Op woensdag 22 juli is de monteur geweest, kraan laten lopen tijdens en kop koffie. Aardlekschakelaar springt eruit, samen met monteur gezocht, deze ging weg. Wij de plint weggehaald er stond zeker 3 cm water onder de keuken met grote gevolgen voor onze houten vloer. Monteur kwam terug, er zou een ander bedrijf komen om het te repareren.
deze is echter niet geweest. Donderdag maar weer gebeld, waar dat bedrijf bleef, op kantoor RRS wisten ze van niets.
Wij zelf een loodgieter laten komen. Wat bleek de leiding onder de voer en daarboven, waren totaal verwoest, er zat een groot gat in. Loodgieter heeft de vloer weggehakt en het gemaakt.
Inmiddels was het vrijdag geworden, water liep nu ook niet door.
Weer gebeld naar RRS vrijdagmiddag, zij waren niet van plan langs te komen omdat het geen spoed was. Toen wij aangaven dat het die woensdag door hun was veroorzaakt, wensten de dame niet zo aangesproken te worden. Maandag 27 juli waren wij aan de beurt, tussen 14.00 en 17.00 uur zou er iemand langs komen. Maar helaas na 17.00 uur gebeld, wat blijkt wij stonden niet op de lijst.
Worden dinsdag de 28 juli in de ochtend gebeld. Hoop doet leven, wij gaan vanavond maar weer de afwas in het bad doen.

Score voor Riool Reinigings Service - RRS Rotterdam: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee