Kees

Omdat de verstopping niet in mijn eigen woning was had ik bij het maken van de afspraak gevraagd of ik door de monteur vooraf gebeld kon worden zodat ik hem kon begeleiden als hij ter plaatse was, omdat dit de 2e keer in 5 jaar dat de afvoer was verstopt.
Helaas ben ik niet vooraf gebeld.
De monteur (nr 150409) was zeer eigenwijs en trok zijn eigen plan dit terwijl ik hem uitlegde dat de veer niet ver genoeg in de afvoer ging en deze ook te dik was. Hij heeft tot 2 x toe telefonisch contact met iemand van de RRS gehad hoe of wat hij moest doen dit heeft bij elkaar ongeveer 20 min geduurd. De monteur vroeg ook herhaaldelijk naar tekeningen waarop de afvoer ingetekend zou staan en die zijn er niet, het uitvoeren van een camera inspectie adviseerde hij ook herhaaldelijk.
Nadat hij toch maar een dunnere veer gebruikte ging de veer ong 12 mtr in de afvoer en was de verstopping verholpen.
De rekening werd opgemaakt en die bedroeg maar liefst € 180,01 dit terwijl ik met eerdere ervaringen (ong 5 maal) met de RRS zo rond de € 130,= moest betalen. De werkbon tekent de monteur zelf af en vraagt dit niet aan mij om dit te doen, dat zag ik pas nadat ik de werkbon via de mail had ontvangen.
Al met al ben ik ff klaar met de RRS omdat ik het gevoel heb dat ik ben besodemieterd door de eigenwijsheid en onwetendheid van de monteur.

Score voor Riool Reinigings Service - RRS Den Haag: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee