Johan

Op de website stond dat het product voorradig was en de volgende dag geleverd zou worden. Dit bleek niet het geval. Ook werd ik hierover niet geïnformeerd, dus na een paar dagen zelf maar gebeld. Een heel vriendelijke meneer vertelde mij dat er leverproblemen zijn door Corona en het product in back-order staat. Hij zou me diezelfde dag op de hoogte brengen. Diezelfde dag kreeg ik inderdaad netjes een bericht dat het product nog steeds in back-order staat en de levertijd onbekend is. Inmiddels zijn we weer een week verder en heb ik het product nog niet ontvangen en word ik niet meer op de hoogte gehouden. Ook is mij de mogelijkheid om de bestelling te annuleren niet geboden.

Vriendelijkheid medewerker/eigenaar

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Beste klant,
Dank voor de feedback.
In deze hectische tijd doen we ons best en baseren we onze info naar de klant toe op de info die wij van de leverancier krijgen.
Om eerlijk te zijn komen we handen te kort om dit soort problemen god te handelen. Hier werken we aan en er wordt achter de schermen gewerkt aan een beter systeem passend bij de hectiek van nu.
Voor nu rest mij de excuses aan te bieden, nog steeds is de levertijd niet bekend en uiteraard kan er middels een mail de order gecanceld worden.
Erik
Rosiir

Score voor VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: