Roobol

Marlieke

Slecht, onbeschoft personeel, komt afspraken niet na.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik had om 19;00 een afspraak. Ik kom 19;05 binnen lopen waarbij er net voor ons andere mensen naar binnen lopen. De medewerker is deze mensen gaan helpen. De medewerker gaf aan dat ze mensen die binnen komen niet laat staan en dat ik dus maar moest wachten ondanks dat ik een afspraak had. Om 19;30 werd ik nog niet geholpen terwijl de winkel 20;00 sluit. Waarvoor maak ik dan een afspraak? Na een felle discussie ben ik Maar weg gegaan want de medewerker ging mij niet helpen omdat ze bezig was met andere mensen. Verbeterpunt: laat iemand niet een afspraak voor niks maken!

Reactie Roobol:

Beste Marlieke,
Bedankt voor het delen van je ervaring en we vinden het jammer om te horen dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen omtrent de afspraak.
Onze adviseuses waren inderdaad in gesprek met andere klanten op het moment dat je binnen kwam en hebben je koffie aangeboden en alvast laten zien waar het vinyl hing zodat ze hun gesprek netjes konden afronden en je daarna konden helpen.
We begrijpen dat het voor frustratie heeft gezorgd dat ze je niet meteen konden helpen en dat vinden we uiteraard erg jammer.
We nemen je verbeterpunt zeker mee en willen je hartelijk bedanken voor het delen hiervan!
Team Roobol Online

Score voor Roobol: 0.5/5