Roobol

Martijn van Dijk

Slecht advies en waardeloze service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De adviseur is bij ons geweest en heeft een plan voorgesteld voor gordijnen voor het gehele huis (order van 10K). Hij heeft zelf alles opgemeten en een collega heeft het daarna nog een keer gedaan. Niets aan de hand. Vervolgens kwamen ze railsen hangen en bleek dat de oplossing helemaal niet haalbaar was. Er was niet goed gemeten en de gordijnen waren te zwaar. Toen hebben ze (Roobol) een extern bedrijf laten komen (op hun kosten) om het te laten beoordelen: zelfde conclusie. Op basis daarvan wilden wij afzien van de order. Wat doet Roobol? Ze brengen honderden euro's in rekening voor advieswerk en het inhuren van het externe bedrijf en willen dat inhouden op mijn aanbetaling!! Wat een slecht advies en een waardeloze service !

Reactie Roobol:

Beste Martijn,
Bedankt voor je review en wat ontzettend vervelend om te horen hoe het is verlopen.
We begrijpen dat dit je over het advies en de service niet tevreden over bent en we nemen je feedback zeker mee in ons verbeterproces!
De annuleringskosten worden standaard berekend bij het annuleren van een order, deze zijn door de situatie de zelfde dag nog ingetrokken.
Nogmaals bedankt voor het delen van je feedback!
Team Roobol Online

Score voor Roobol: 1/5