Roobol

Iris

Zeeer slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zelden zo'n slecht bedrijf meegemaakt. Onze vloeren boven zouden gratis gelegd worden. Vervolgens is dat nog ergens dan amateur werk gelegd. Alles was scheef, rond om de kozijnen waren geen hoekjes gezaagd, er was op sommige plekken een afstand van 3 cm tot de muur. En Roobol vond dat we maar zaten te zeuren. Maanden moeten wachten tot het eens werd opgelost. Schandalig op een prijs van 14 duizend euro die we hebben betaald om ons hele huis te laten leggen inclusief trappen. Als je naar de klantenservice belt zeggen ze dat ze je wel terug gaan bellen alleen dit wordt gewoon nooit gedaan. De trap zit er 1 week in en nu laten er al randjes los. Ons nieuwe huis pakt niet uit zoals we wilde door het slechte werk van Roobol. We zouden een compensatie krijgen voor deze slechte service. Dit werd 200 euro op een order van 14 duizend. Dat is natuurlijk helemaal niets als je kijkt met wat voor ellende we zitten en er is niet een keer sorry gezegd.

Reactie Roobol:

Hoi Iris, jammer dat je niet tevreden bent. Begin juni heb je ons laten weten dat het niet in orde is. Daarop hebben we een aantal dagen later een stoffeerder langs gestuurd om het op te lossen. Die kon op dat moment helaas de klacht niet oplossen. Daarom is er begin juli een servicemedewerker langs geweest voor een beoordeling van de klacht. Naar aanleiding daarvan is de klacht op 17 juli opgelost, tegelijk met het plaatsen van de traprenovatie.
Heel vervelend dat de traprenovatie vervolgens niet helemaal naar wens was. Dit is opgelost en hiervoor heb je ook inderdaad een vergoeding ontvangen. Daarmee ben je ook akkoord gegaan op dat moment. Dus naar ons idee hebben we het daarmee in overleg samen goed opgelost en is er zeker ook sorry gezegd. Nogmaals sorry dat e.e.a. langer duurde dan je had gehoopt en verwacht.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee