Roobol

Van Dijk

Drama

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We hebben onze laminaatvloer en trappen door jullie laten inmeten en leggen/bekleden. En er is zoveel fout gegaan. Het begon al dat wij op 22 maart, de dag dat de vloer gelegd zou worden een sms'je kregen om half 7 's morgens dat jullie niet kwamen omdat er een zieke was. Dat kan toch niet.. Bel dan, dan kan er gelijk een nieuwe afspraak gemaakt worden. Uiteindelijk werd ik om 10 uur gebeld voor een nieuwe afspraak. Woensdag zouden jullie komen omdat we het weekend erna moesten verhuizen. Woensdag stonden inderdaad 2 jongens voor de deur die de vloer kwamen leggen. Toen bleek dat er een hobbel in de vloer op de slaapkamer en in de keuken zat. Dat heeft de inmeter dus niet gezien. Niet zo vreemd ook natuurlijk want hij heeft alleen maar gemeten hoeveel laminaat hij kon verkopen. Naar onregelmatigheden in de vloer werd heel niet gekeken. Ook werd opeens van de jongens die de vloer kwamen leggen dat zij dat in 1 dag af zouden hebben. Terwijl de inmeter bij voorbaat zei dat het zeker wel 1,5 á 2 dagen zou duren. Met gevolg dat de vloer dus niet af was. Ook kwamen zij 2 pakken laminaat tekort waarvan jullie verwachtte dat wij die nog even gingen betalen. Maar wij hebben de vloer niet gemeten, dat hebben jullie gedaan. En het huis is echt niet opeens gegroeid. Na veel heen en gebel kwamen jullie toch ook wel tot de conclusie dat dit niet onze fout was. Op zaterdag is een van de leggers in z'n eigen tijd nog terug geweest om een stuk vloer op de eerste verdieping te leggen zodat wij in ieder geval dat weekend konden verhuizen. Drie weken later was er een nieuwe afspraak om de plinten te plaatsen. Helaas ging de zaag stuk en werd het weer uitgesteld. Het is nu 16 mei en afgelopen week zijn eindelijk de laatste plinten gezet. Ik moet erbij zeggen dat ik de jongens die de vloer gelegd hebben niks verwijt. Zij hebben er alles aan gedaan om het voor elkaar te krijgen. Maar Roobol zelf beveel ik niemand aan. Tenminste, niet voor laminaat. De trappen hebben wij ook door jullie laten bekleden en dat ging wel goed. Daar kunnen wij niks van zeggen. Daar zijn wij heel tevreden over.

Score voor Roobol: 2/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee