Roobol

Anja

Omdat Zeist nog wel meedacht, 1 ster

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Van begin tot eind een drama! Moesten afwijken van onze voorkeuren omdat Roobol anders geen garantie gaf. Wilde gelijkvloers alles doorleggen, doen ze blijkbaar niet met leggarantie. Afspraken qua datums worden niet nagekomen, waren ingepland op 27 januari, werd opeens verschoven naar 3 februari. En laten we maar niet beginnen over de flexibiliteit in het meedenken en indicatie voor tijden, want daar doen ze niet aan. Begin december afspraken gemaakt voor eind januari, vanwege de opbouw van de vloer alles per mail toegelicht, inclusief foto's en plattegrond - was allemaal geen probleem. Dus toch wel..

Eindelijk komt daar het inmeten, de beste man loopt een rondje, meet de boel 2x na en vertrek met de minste woorden gesproken te hebben. We worden de volgende dag doorleuk gebeld met de mededeling 'wij leggen niet wat u wilt hebben'. Einde gesprek.
De volgende dag maar terug gebeld en Zeist heeft goed meegedacht, bood een optie die weliswaar 3x zo deur is, het leveren weer 2 weken vooruit werd geschoven. Aan haar en haar servicegerichtheid lag het niet, maar we hebben toch voor een andere partij gekozen.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee