Roobol

Ron Kouwenberg

Slechte actie van Roobol

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Nieuwe PVC vloer inclusief leggen besteld. Bij aankoop meteen legdatum afgesproken. Op dag zelf (ze geven 1 dag van te voren aan dat de tussen 8:30 en 12:30 uur komen) wordt om 10:23 uur gebeld dat ze alleen komen leveren en leggen moet maar eens zien wanneer ze kunnen komen. Geen oplossing geboden.
Pas na veel druk gezet maken we een afspraak voor 5 dagen later om 7 uur zodat verdere inrichten kamer doorgang kan vinden. Maar stoffeerders komen rustig pas om 8:30 uur waardoor leverancier meubels op ze moet wachten.
Geen enkele medewerking om het door Roobol veroorzaakte probleem fatsoenlijk op te lossen is mijn ervaring. Reactie Roobol: ach kan gebeuren en het is Corona hè.
En de reactie pas nadat ik zelf maar weer eens bellen omdat ze ondanks belofte niet terug bellen.

Oh ja, ze laten je een grote aanbetaling doen die groter is dan de CBW voorwaarden. Die geven ze pas nadat de deal gesloten is.
Reactie als je ze confronteert hiermee: ach, je mag gewoon om meer aanbetaling vragen.

Helaas voor Roobol maar kom niet meer terug, de nieuwe volgende vloer van 48m2 zal ik ergens anders kopen en Roobol aan niemand aanraden.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee