Roobol

A. B.

Zeer slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel goed geholpen, mooie spullen uitgezocht, onder andere zwarte houten jaloezieën.
Helaas was 1 van de jaloezieën beschadigd bij levering, maar dit was geen probleem en er werd keurig een nieuwe besteld voor ons. Op het moment dat deze werd opgehangen hing de nieuwe jaloezie erg ongelijk tov de andere jaloezie in hetzelfde raam.
We hebben hier wat van gezegd, kregen als antwoord dat we een aantal maanden moesten wachten aangezien het materiaal zou uitzakken. Dit gebeurde niet, dus namen wij opnieuw contact op met roobol. Ondertussen heel wat telefoontjes en mails verder maar komen niet verder dan; helaas we kunnen hier niets aan doen.
Toch vreemd, aangezien het de eerste keer qua maat keurig hing tov de andere jaloezie in het raam.
In eerste instantie goed te spreken over de producten maar na deze slechte service raad ik het iedereen af.

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Houten jaloezieen zullen nooit helemaal gelijk hangen. Dit omdat het gewicht (hout) per lamel anders is. Dus de ene lamel zal iets verder uitzakken dan de andere lamel. In het begin hangen de lamellen nagenoeg gelijk in de koorden (als de producten gelijk geplaatst worden) en daarna zakken ze iets door vanwege het gewicht. Wanneer er een nieuw product naast een bestaand product wordt opgehangen, is er uiteraard een verschil. Naar verloop van tijd zullen de lamellen van het nieuwe product ook iets uitzakken, waardoor dit verschil kleiner wordt. Hier kunnen we, zoals ook telefonisch besproken, helaas niets aan veranderen.

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee