Roobol

Mevrouw Disco Engelaer

Ik voel me vreselijk ik de steek gelaten

Geef een toelichting bij je beoordeling.

1. De berekening werd niet goed gedaan waardoor dr pvc vloer 1500 euro duurder werd dan gepland.
2. Na 4 maanden mijn scootmobiel te hebben geparkeerd in de hal zitten er onwisbare rubber vlekken op. De verkoopster wist te vertellen dat dat inderdaad kon gebeuren. Was mij niet vertelt bij de verkoop. De leverancier doet niets en Roobol wil wel stroken komen vernieuwen met het restant van wat ik nog over heb. Dit kost mij het bedrag van 465 euro. De service is dus ver te zoeken bij een bedrag van 5000.00 euro.
Jammer Roobol

Reactie Roobol:

Vervelend om te vernemen dat u, een jaar na aankoop, niet tevreden bent. Rubber (zoals de wielen van uw scootmobiel) op een PVC vloer is geen goede combinatie. Hierdoor kunnen inderdaad strepen ontstaan op de PVC vloer. We hebben nog een keer contact gehad met de leverancier. Dit is echter alleen te voorkomen door rubber niet in contact te laten komen met een PVC vloer. We kunnen de planken op uw kosten vervangen, maar daarna kan hetzelfde gebeuren als u de scootmobiel weer direct op de PVC vloer parkeert. Mocht u de planken willen laten vervangen, kunt u contact opnemen met de medewerkers uit onze winkel waar u de aankoop heeft gedaan.

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee