Roobol

DJL

Nooit meer

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Deze organisatie is niet in staat tot enige vorm van zelfreflectie. Ondanks stevige kosten voor inmeten, totaal onwelwillend om het op fatsoenlijk op te lossen nu uiteindelijke rolgordijn te kort blijkt. Nooit iets kopen, los van verschrikkelijke winkelervaring, verwacht hier geen enige vorm van klantenservice op het moment van problemen.

Reactie Roobol:

Eerder hebben we telefonisch contact gehad over de door u bestelde producten. Wij hebben de producten, in overleg met u, geplaatst in de al bestaande gaten. Onze monteur heeft dit tijdens het ophangen nog geadviseerd om dit niet te doen omdat de gaten niet recht hangen. Het lijkt erop dat deze gaten nu inderdaad zorgen dat het product niet recht hangt. Inmiddels hebben wij nog een keer een monteur langs gestuurd om het te beoordelen en te laten verhelpen. Deze monteur heeft ook nieuwe boorgaten voorgesteld als oplossing echter wilt u geen extra gaten in uw kozijn. Omdat we graag willen dat u alsnog tevreden bent willen wij nogmaals langskomen om het product recht te hangen, echter moeten wij dan wel boorgaten maken. Mocht u hier interesse in hebben dan horen we dat graag. Een klacht over het te kort zijn is bij ons niet eerder gemeld, als onze monteur langs komt dan kunnen we dit gelijk beoordelen.

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee