Roobol

Ada Bol

Vloer en raambekleding ga ik kopen. Raambekleding niet in gekozen breedte leverbaar, ander merk kiezen en veel duurder uit. Vloer valt ook veel duurder uit doordat er geen goed advies gegeven is. Over korting valt geenszins te praten.
Roobol NIET kiezen want je komt bedrogen uit. Helaas moet ik Consumentenbond(lid van)inlichten hierover!??

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geen goede info gehad, ook nergens meer over te praten mbt. tegemoetkoming. Kortom geen Roobol meer!!

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen naar aanleiding van de review. Bij het maken van de orders zijn helaas verschillende fouten gemaakt. Vervolgens bleek bij het meten dat er nog een gang extra geleverd moest worden waardoor het totaalbedrag hoger uitkwam. Het grootste verschil is echter ontstaan doordat het fixeren op een verkeerd aantal vierkante meters gezet was vóór het inmeten. Daardoor kwam het geheel een stuk duurder uit. Excuses voor de gemaakte fouten. Om de excuses te onderstrepen, hebben we u ook een korting aangeboden. Hopend daarmee toch naar tevredenheid te kunnen leveren en ervoor te zorgen dat u jarenlang plezier heeft van uw nieuwe vloer.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee