Roobol

Sara

Verschrikkelijk, nooit meer

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik zou afgelopen vrijdag tapijt gelegd krijgen. Dag van te voren afgebeld ivm zieken dus verzet naar maandag. Maandag is er verkeerde tapijt geleverd dus alweer niet kunnen leggen. Medewerker van het hoofdkantoor (NAAM) is erg onvriendelijk. Ik krijg niet eens excuses aangeboden. Er wordt heel nonchalant mee omgegaan terwijl ze leuk aangeven opnieuw te bestellen en dus weer weken moet wachten. De dag voor geplande levering alle trappen met primer besmeerd. Nu zit ik met een plakkerige trap die de rest van mijn huis verpest.. Nooit meer!! Verschrikkelijke service en klantvriendelijkheid!!

Reactie Roobol:

Sorry dat we niet naar verwachting hebben kunnen leveren. De eerste keer waren we door zieken inderdaad genoodzaakt de afspraak te verzetten. Dat is natuurlijk niet gebruikelijk, maar op dat moment was er geen andere oplossing dan afbellen en een nieuwe afspraak maken.
Bij de vervolgafspraak bleek vervolgens dat er verkeerd tapijt in de rol zat. Hierdoor konden we opnieuw het werk niet uitvoeren. Daarvoor onze excuses. We hebben opnieuw het tapijt besteld bij onze leverancier en er is contact met u geweest over een oplossing / het leggen van het tapijt. Deze week zal alles alsnog gelegd worden.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee