Roobol

Van de Ven

Dat er dingen fout kunnen gaan is acceptabel als dit maar opgepast manier wordt.
We bestellen uiteindelijk een naar zeggen goede vloerbedekking in een bepaalde kleur en wordt er een afspraak gemaakt voor het leggen van de vloerbedekking. Tot twee keer toe wordt er ingemeten en nogmaals bevestigd.
Een week voor de leggen en aansluitend onze verhuizing wordt er gemeld dat de kleur niet beschikbaar is?!?!... Dit is al een ongelooflijke misser te weten dat dit meerdere bevestigd is dat dit allemaal goed zou komen. En dit is zeer belangrijk gezien we zonder vloerbedekking niet kunnen verhuizen zoals we tijdens de koop heel duidelijk hebben gemaakt.
Uiteindelijk hebben we toch maar een andere kleur gekozen en zou er vandaag geleverd worden.

Je voelt het al aankomen. De mensen die komen melden doodleuk dat er verkeerd is ingemeten en er kan niet geleverd worden. Ook werdt er een opmerking gemaakt over de voorbereiding van de vloer terwijl dit nooit eerder is doorgegeven zowel bij de aankoop als ten tijden van het opmeten.

Uiteraard ons beklag gedaan waar we vervolgens een bijdehand persoon aan de telefoon krijgen waar totaal geen medeleven van uit ging en naar mijn gevoel er wel aan gewend is dat dingen fout lopen.

Kortom een uitermate slechte ervaring en nog in afwachting van een oplossing!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Komt afspraken na, luister na uw klanten , los problemen op naar behoren, en blijf ten alle tijden correct!

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee