Roobol

Astrid Bouwens

Jaren geleden met Roobol Breda in zee gegaan en ik was daar erg tevreden over. Onlangs verhuisd en wederom bij Roobol terecht gekomen. Mooie produkten en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het materiaal. Vriendelijk personeel daar ligt het echt niet aan

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De tijden die worden aangegeven waarop gemeten en geleverd gaat worden. Echt, hierin kan het eea verbeterd worden. Geeft een niet te krappe tijd aan als je deze niet waar kunt maken! Mensen moeten ook vrije uren opnemen en dat kost ook geld. Houdt in de planning ruimte voor files e,d. Dat is tegenwoordig toch niet ongewoon meer! Ik heb al mijn frustaties al geuit en die zijn bij jullie bekend. Maar dit is echt een tip...betere planning, of geef gewoon eerlijkere tijden door. Laat mensen niet onnodig te lang wachten!

Reactie Roobol:

Bedankt voor uw tip betreffende de tijdsindicatie. We geven altijd een tijdsindicatie met een tijdsvenster van drie uur waarin u onze medewerker kunt verwachten. Dit tijdsvenster houdt rekening met een mogelijk vertraging van twee uur. Dat is normaliter ruim voldoende, maar uiteraard kan het dan alsnog gebeuren dat onze medewerker het door omstandigheden (uitloop eerder werk, file, zieke collega's etc.) niet haalt binnen het tijdsvenster. Sorry als dit bij u het geval was!
Waar u de tip geeft om de tijdsindicatie te verruimen, krijgen we van andere klanten de tip om een krapper tijdsvenster te hanteren. Het is voor ons dus zoeken naar een goede middenweg waarin we u niet willen teleurstellen als het gaat om lang te moeten wachten bij een ruim tijdsvenster en u anderzijds niet willen teleurstellen bij het te laat komen in geval van een te krap tijdsvenster.

Score voor Roobol: 3/5
Zou je Roobol aanbevelen? Ja