Roobol

Diane

We zijn erg vriendelijk en goed geholpen in de Roobol winkel in Pijnacker.
De maten werden netjes opgemeten en we kregen advies dat een luxaflex niet aan te raden was ivm een handgreep van een raam daarom er 2 genomen. De levering van de dag dat ze geplaats zouden worden ging niet goed. De luxaflex zouden geplaatst worden tussen 8en 11 uur. Om kwart over 11 was er nog niemand geweest. Naar het hoofdkantoor gebeld daar te horen gekregen dat de planning omgegooid was en dat ze s middags zouden komen. Hebben mij niet op de hoogte gesteld. Ik een probleem moest om 14.00 uur gaan werken. Dit aan gegeven ze zouden zo gauw mogelijk komen. Ze kwamen rond half 1 hele vriendelijk mensen. Ze bleken het erg druk te hebben want er werdt verschillende keren naar ze gebeld en steeds gebeld worden als he aan het werk ben is niet prettig. De luxaflex werden geplaatst en er werdt afgerekend.
De plaatsers gingen weg.
Ze hadden de luxaflex naar beneden gelaten en die wilde ik naar boven halen. Ze bleven niet zitten en vielen naar beneden. Ik schrok vreselijk wat was dit? Heb het hoofdkantoor gebeld en uitgelegd wat er was gebeurd. Ze vonden het erg vervelend en ze zouden zo spoedigmogelijk de monteur weer terug sturen. De monteur kwam kwart voor 2. Mijn werk laten weten dat ik later kwam. De monteur heeft de luxaflex nu goed bevestigd. Ze waren eerst niet helemaal goed bevestigd. Nu hangen ze goed. Alleen jammer dat er een beschadiging door de val aan de onderkant van de luxaflex is gekomen. De monteur heeft dit zoveel mogelijk hersteld zodat de schade meeviel.
Ze hangen nu en we zijn er blij mee.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Fijne en vriendelijke mensen die ons geholpen hebben. Maar aan de planning mag wel rekening houden met de de tijden
Een dag van tevoren kan je bellen hoe laat ze komen maar hier wordt niet aan gehouden zeer vervelend als je andere afspraken hebt . Waarom is dit er dan? Zou hier graag een antwoord op krijgen.

Reactie Roobol:

Sorry! We hadden u uiteraard telefonisch moeten informeren. Door ziekmeldingen van stoffeerders moest de planning omgegooid worden. Normaliter bellen we de klanten dan direct op met een nieuwe tijdsindicatie. Dit hebben we bij u niet goed gedaan. Onze excuses daarvoor.

Score voor Roobol: 2.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Ja