Roobol

Ilse

Nooit meer

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Na normaal bij een redelijke budgetwinkel te kopen, wilden we voor ons nieuwe huis een "luxere" vloer, dus gingen we naar een A-winkel (dachten wij). Daar 3 uur in de winkel gezeten vanwege een nieuw computersysteem voordat de koop rond was.
Na het inmeten een week voor levering kwam er 38% van de prijs bij, oftewel een mooie offerte in de winkel en bedrogen uitkomen na akkoord en geen uitwijkmogelijkheid meer. Na 4x bellen met de winkel en het hoofdkantoor werd er een normaler tarief van 20% bij de prijs geteld. Er werd aan de telefoon zelfs gezegd: "dan moet u maar op zoek naar een andere vloer" (1 week voor levering). Daarna bleek bij het leggen dat de egaline ondervloer nog niet droog was: er was te krap gepland. Volgens de leggers kwam dat vaker voor, maar Roobol bleef volhouden dat het niet aan hen planning lag, maar aan het weer/onze gestucte muren/etc.. Het voorstel was dat ze een week na de verhuizing zouden komen. Na escaleren en blijven aandringen aan de telefoon was Roobol flexibel als een loden deur "Houdt u geen rekening met uitloop in uw klusplanning?" terwijl dit de planning van Roobol was om op tijd voor de verhuizing onze vloer te hebben liggen. Gelukkig hadden we hele fijne stoffeerders die wel over wilden werken en de dag erna een extra mannetje inhuurden en alsnog kwamen stofferen. Als het aan Roobol had gelegen, hadden we moeten verhuizen op egaline en had ik de week erna vrij moeten nemen om in hun planning te passen

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee