Roobol

weijl

C-merk.
Bij afleveren/ophangen van gordijnen blijkt een onderdeel van een van de gordijnen (luxaflex) niet aanwezig te zijn. Dit naleveren duurt maanden. Bovendien blijken 2 van de bestelde gordijnen niet te zijn geleverd, de maatnemer heeft ze niet opgemeten ondanks uitdrukkelijk verzoek van ons. We moeten uitgebreid discussieren en vele malen te moeten bellen om ons gelijk te halen. Twee maanden na ophangen van een van de (luxaflex) gordijnen valt dit. Het blijkt dat de ophanging niet optimaal/amateuristisch is aangebracht. Een afspraak om dit goed te maken blijkt weken te duren, geen enkel berouw of poging om dit snel op te lossen op voor ons acceptabele termijn wordt getoond.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

C-merk.

Score voor Roobol: 1/5