Alivio Administratie

Op zich een leuk pakket met potentie, maar gaat met uitgaven/kosten en privé grootboekrekening uiterst vreemd om, boekhoudkundig onjuist zelfs. En na contact met medewerkers, blijken ze ook geen verstand van boekhouden te hebben. Lijkt me toch wel handig als je een boekhoudpakket bouwt, dat je ook kunt boekhouden, anders krijg je dus situaties waarin je de dingen ingewikkelder en bewerkelijker maakt dan uiterst noodzakelijk. Om kosten te boeken of een simpele journaalpost te maken moet ik allerlei extra handelingen doen die geen enkele toegevoegde waarde hebben, integendeel, het is vaag en onduidelijk en gebruiks-onvriendelijk.
Jammer. Want zoals ik zei, er zit best potentie in, maar komt er onprofessioneel over met zulke rariteiten er in.
Een zichzelf serieus nemend boekhouder zal hier niet mee willen werken.

Rompslomp in een paar woorden

Potentie, maar rompslomp zelf moet nog een en ander leren over boekhouden.

Reactie Rompslomp:

Bedankt voor de 5 sterren review Alivio. Je geeft duidelijk je persoonlijke wensen aan, dat waarderen wij enorm.
Rompslomp is een boekhoudprogramma speciaal ontworpen voor ondernemers / zzp-ers / freelancers die liever met ondernemen bezig zijn. Rompslomp is geen traditioneel administratieprogramma.
Mocht je nog verdere feedback willen geven stuur ons gerust een bericht via support@rompslomp.nl, we kijken ernaar uit!
Team Rompslomp.nl

Score voor Rompslomp: 2.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee