RITEL

de kerf

Vandaag tot de conclusie gekomen dat de service van Ritel Hulst toch geen 8.5 waard is toestelbescherming laat reeds los na 2 weken en wanneer je dan terug gaat beginnen ze over heb je het doosje nog van waar de bescherming inzat ,alles nagekeken alleen van het toestel zelf ,niks in het tasje van hun en dan zeggen ze gewoon ja je moet het doosje hebben ondaks dat ze er de bescherming zelf hebben opgedaan.(4 zou aannemelijker zijn)

Reactie RITEL:

Beste klant,
Vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met een van onze filialen.
Wij hebben contact opgenomen met de winkel in Hulst voor een uitleg.
Zij hebben het volgende aangegeven:
''In principe vragen wij bij het loslaten van een glasbeschermer (van panzerglass) of een ander merk altijd de verpakking, en de kassabon. Dit wordt eigenlijk altijd meegegeven met de klant. In het geval van een glaasje wat loslaat hebben we uiteraard het liefst dat de klant het doosje kan overhandigen, maar in veel gevallen wordt dit gewoon geruild, en het ‘nieuwe’ doosje blijft dan bij ons. – mits ze een kassabon hebben -
Ik stel dan ook zeker voor deze klant een nieuw glaasje aan te bieden, wat wij dan zullen plaatsen.''
Hopend u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ritel.nl

Score voor RITEL: 2/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee