RITEL

Kortingsvouchers werkt niet

Ik had bij telefoonhoesjes iets besteld. Kreeg daar van Sovendus een kortingsbon van 20% bij voor Ritel. Probeerde die bij Ritel te verzilveren maar dat bleek onmogelijk. Heb later toch maar besteld zonder korting. Maar was wel onprettig dat kortingsbonnen kennelijk niet werkt. Heb daar over gecorrespondeerd met Sovendus maar kreeg dat ik daarvoor weer naar Ritel moest gaan etc.

Zie eerdere correspondentie:

Geachte heer,

Ik heb zeker een uur geprobeerd een artikel in het winkelmandje te krijgen bij Ritel. Maar krijg steeds na het klikken op “bestelling” de pagina met verzendkosten en dan houdt het op winkelmandje blijft leeg. Kennelijk doe ik wat verkeerd en anders houdt het op.

Hartelijke groet,

Jacob Hakvoort

Op 9 nov. 2018, om 11:18 heeft Sovendus het volgende geschreven:

Sovendus GmbH
Beste Jacob Hakvoort,

Veel plezier met de door u gekozen exclusieve shoppingvoucher ter waarde van 20% te besteden bij Ritel.nl.

Uw persoonlijke vouchercode is: SV-429789

Uw voucher direct inwisselen >>

Het werkt heel eenvoudig: vermeld uw exclusieve vouchercode bij het afronden van uw bestelling. Uw korting wordt dan automatisch verrekend!

Naar de webshop van Ritel.nl >>

Voorwaarden van uw shoppingvoucher:

- Uw voucher is geldig tot en met 7 dec. 2018

- Originele cartridges, refurbished apparatuur

- € 0,00. Losse gsm's uitgesloten

- Alleen online inwisselbaar

- Alleen geldig op Ritel producten

- Originele cartridges, refurbished apparatuur en losse gsm's uitgesloten

Veel plezier met uw aankoop in de webshop!

Het Sovendus team

Feedback: kontakt@sovendus.com
Hof van Register: Mannheim | Registernummer: HR B 707873 | Sitz Karlsruhe / Baden-Württemberg
Algemeen directeur: Oliver Stoll, Kerstin Elsholz
Sovendus GmbH | Moltkestraße 11 | D-76133 Karlsruhe
Tel +49 (0)721 / 957 846-0 | Fax +49 (0)721 / 957 846-129
www.sovendus.com | info@sovendus.com

Als u geen verdere herinneringen voor uw voucher inwisseling wenst te ontvangen kunt u zich hier afmelden.

Score voor RITEL: 3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja