Marlies en Jeroen de Groot

Uitermate tevreden over dit enthousiaste en vriendelijke bedrijf, die niet opgeeft tot het probleem is opgelost!
Begin maart in onze "nieuwe" woning langs geweest i.v.m. stankoverlast in de badkamer. Uitvoerige inspectie gedaan en beluchtingsprobleem geconstateerd. Beluchter geplaatst bij sifon badkamer en stank leek weg, maar keerde na ruim een week weer terug. Op kosten van hun rekening zijn ze nogmaals gekomen en opnieuw camera en rookinspectie gedaan. Toch een defect in het rioolstuk bij de kruipruimte gevonden en deze is nu vervangen. Helemaal blij en geen stank meer in huis!
Nu alleen nog wisselend rioolstank buiten in de voortuin, waarvan wij vermoeden dat het uit de gemeente grond komt, maar gemeente wijst naar ons. Gisteren gebeld voor advies en zijn vandaag langs gekomen en hebben opnieuw camerabeelden gemaakt ter controle en ook de controleput in de voortuin gecontroleerd. Echt alles is nu prima en ze hebben ons daarmee geholpen om sterker te staan richting de gemeente. Kan niet anders zeggen dan uiterst tevreden te zijn met hun kennis en vakmanschap. Ik hoop ze lang niet nodig te hebben, maar ik zou ze zeker opnieuw bellen als het nodig is!

De rioolvakman kwam langs voor:

rioolinspectie

Ben je een particuliere of zakelijke klant?

Particulier

Woonplaats