Marc Schreuder

Wat een top bedrijf en wat een fijne, deskundige en hardwerkende mensen. Vanaf het eerste contactpunt (telefonisch altijd bereikbaar; bedankt Tom en Thomas!) en de opvolgende inspectie van onze riolering met een camera en rooktest tot en met de uitgevoerde werkzaamheden is alles vlekkeloos, georganiseerd, duidelijk, meedenkend en oplossingsgericht verlopen.
Bij onze jaren’30 woning in Amsterdam (4 verdiepingen/appartementen in de VVE) was er overlast van ratten. Door de zeer verouderde gietijzeren rioolleidingen met gaten in de hoofdleiding en standleiding hadden ze vrij spel. De mannen van RBNL hebben de gehele verouderde en in slechte staat verkerende gietijzeren riolering in het pand vervangen voor PVC, vanaf onder de woning (in de kruipruimte) tot en met de bovenste verdieping. Daarbij hebben ze alle verouderde koppelstukken ook vervangen waar nodig. Bij de aansluiting van onze riolering naar het hoofdriool hebben ze netjes een terugslagklep geplaatst tegen ongedierte.
Ze zijn met 3-4 man in totaal 3 dagen aan de slag geweest en hebben in een hoog tempo en met beleid alles vervangen.
Nogmaals dank RBNL en in het bijzonder uitzonderlijk veel dank aan Marouane en het hele uitvoerende team! Geweldig werk.

Score voor Rioolbeheer Nederland: 5/5