Robert B. te Loosdrecht

Telefonisch afspraak maken was erg lastig deze keer.
Dus online afspraak gemaakt.
Op de afgesproken dag zijn ze niet gekomen en bijna 1 uur telefonisch in de wacht gestaan, met mijn vraag of de monteur nog zou komen; want toegezegde tijdvak was al meer dan 1 uur voorbij. Die mevrouw zij kortaf: ja hij komt later, u moet thuis blijven.
Op de vraag of ze hem kon bellen, kreeg ik ook kortaf antwoord dat dat niet kon.
Weer 2 uur later gebeld (dus 3 uur, na verloop van het overeengekomen tijdvak), en toen kreeg ik na circa 20 minuten in de wacht te hebben gestaan, een mevrouw aan de telefoon, die de afspraak naar de volgende ochtend kon verzetten.
Deze dame was wel aardig en correct. en vond het ook vervelend dat ik meer dan de halve dag voor niets thuis heb zitten wachten.
Telefonische bereikbaarheid van RRS was deze keer waardeloos in tegenstelling tot het verleden (ik ben al jaren klant van hun).
Maar toen kwam de volgende ochtend monteur JOSEPH:
en Probleem was niet zo makkelijk op te lossen. Monteur Joseph is een aardige monteur, die zijn uiterste best heeft gedaan, en het probleem goed heeft opgelost. Joseph krijgt van mij een 10. En heeft het vertrouwen in RRS volledig hersteld.
Ik hoop dat ze de telefonisch bereikbaarheid drastisch gaan verbeteren.

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja