Jannie Tromp

€ 958 voor 1,75 uur werk. Uiteindelijk niet verholpen. Tarieven per meter, krijg geen antwoord op de vraag hoe ze aan 17 meter komen terwijl nu blijkt dat de verstopping op 1 meter vd wc uit grond omhoog komt. Planner zegt dat de zzp er zelf over zijn factuur gaat, de volgende zegt dat RRS dat doet. Ze houden elkaar hansen boven het hoofd.

Reactie Riool Reinigings Service RRS:

Riool Reinigings Service RRS heeft op dit moment dagelijks te maken met het oneigenlijk gebruik van haar naam. De misleiders adverteren in Google op de naam van RRS en doen zich telefonisch voor als medewerker van RRS. De monteurs ter plekke geven aan ingehuurd te zijn door RRS, echter dragen zij geen bedrijfskleding van RRS en rijden veelal in witte bussen.
Daarnaast dienen klanten zeer hoge bedragen te voldoen voor een rioolverstopping. Mocht het probleem niet snel op te lossen zijn dan maakt men uit naam van de klant een opdracht aan bij RRS, laat de klant alvast betalen, laat hem of haar achter met het probleem en deelt mede dat er een collega komt die het probleem kosteloos zal verhelpen.
Wij proberen deze opdrachten zoveel mogelijk te herkennen en klanten direct te informeren, echter kunnen wij niet voorkomen dat consumenten en bedrijven opgelicht worden. Wij adviseren u goed te kijken of u zich bevindt op een site van Riool Reinigings Service RRS (www.rrs.nl),

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee