MHAM Schoorl

Goedemorgen HRT Zuidbroek,
Gisteren 6 oktober 2021 zijn bij ons diverse werkzaamheden uitgevoerd naar aanleiding van een kapot geslagen leiding in de vloer en het reinigen van een T stuk en standleiding.

De te uitvoeren werkzaamheden waren erg belemmerend vanwege de diversiteit aan leidingen die er liggen en de beperkte ruimte die beschikbaar was om in te werken.

De monteurs Harry en André hebben de werkzaamheden verricht en dit tot zeer grote tevredenheid.

De monteurs waren keurig op tijd. Hebben de situatie goed ingeschat en een plan van aanpak gemaakt. Dit verliep allemaal keurig netjes en efficiënt. Obstakels zijn verplaats het nodige breekwerk en de herstel werkzaamheden liepen voorspoedig. Na de werkzaamheden is alles keurig netjes opgeruimd en terug gezet.

De interactie tussen ons als klant en de monteurs Harry en André, maar ook met Wytze was zeer goed en plezierig. We kregen op al de gestelde vragen een correct antwoord en voelde ons heel serieus genomen.

We hebben ondanks het ongemak wat we onder vonden hele goede ervaringen met de monteurs. Wij zijn ze dan ook heel dankbaar. We hadden het niet beter kunnen treffen met vakmensen zoals Harry en André zijn.

Ook willen wij onze waardering uitspreken over RRS Ronald die ongelukkigerwijs doorschoot met een veer. Ronald heeft na overleg met ons contact gezocht met de planning om het zusterbedrijf HRT in te schakelen voor de herstel werkzaamheden.

De volgende dag was Wytze bij ons om de schade op te nemen en een offerte te maken. Persoonlijk vond ik de interactie tussen Ronald RRS en Wytze HRT van onschatbare waarden. Nogmaals we hadden het niet beter kunnen treffen.

Ook de frontdesk van RRS en HRT waren goed bereikbaar en hebben ons keurig te woord gestaan en geholpen.

We zijn echt zeer erkentelijk over alles wat jullie hebben gerealiseerd in zo’n kort tijdsbestek.

Nogmaals heel hartelijk dank Harry, André, Wytze en Ronald. Grote waardering, respect en geleverde vakmanschap van jullie.

Met vriendelijke groet, Chiel
Assen

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja