JVE

Ik schrijf nooit een review maar vind dat dit bedrijf er toch echt een verdient! Wat een belachelijk slechte klantenservice. 3 Keer opnieuw moeten bellen en steeds meer dan 20 minuten in de wacht moeten staan, voordat ik eindelijk een afspraak kon maken (want de mensen die de telefoon opnemen kunnen dat blijkbaar niet, waar hebben ze het dan zo druk mee??). Uiteindelijk wel een afspraak kunnen maken, hele dag thuis tevergeefs zitten wachten, helaas geen monteur. Moest zelf bellen naar het bedrijf, weer 20 minuten in de wacht, antwoord: 'het was er niet van gekomen'. anderhalve week later pas nieuwe afspraak kunnen krijgen. En opnieuw is de monteur gewoon niet komen opdagen. Ik weer gebeld, dit keer 35 minuten in de wacht. Krijg een begripvolle man aan de lijn die een 'spoed terugbelverzoek' aanmaakt (want zelf kan hij niet helpen?). Maar helaas, het begint ongeloofwaardig te worden, niets meer gehoord. Zo'n bizarre situatie heb ik niet eerder meegemaakt en ik ben dan ook bijzonder verbaasd dat dit bedrijf zoveel goede recensies krijgt. Ik ga op zoek naar een ander bedrijf en raad u aan dit ook te doen. Blijkbaar kan dit bedrijf het succes niet aan.

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee