Thimo

Ontzetten onbeschoft en klantonvriendelijk bedrijf: Ik maak een afspraak met ze om langs te komen op een dinsdag, waarbij verteld wordt dat dan tussen 12:00 en 18:00 wordt. Vervolgens wordt ik dinsdag laat in de middag opgebeld dat het die dag niet gaat lukken. Ik ben dus de hele dag voor niks thuis gebleven, heel vervelend. Ik begrijp dat de medewerker die ik op dat moment aan de lijn had er weinig aan kon doen, dus maak ik een nieuwe afspraak voor de dag erna tussen 15:00 en 18:00.

De volgende dag is er om 18:15 nog niemand langs geweest, en ik bel maar weer eens op. De afspraak is om onbekende redenen die dag verwijderd, weer een hele middag voor niks thuis geweest. De mevrouw aan de telefoon weet niks, kan niks en wil niks. Ik vraag om een leidinggevende, in de hoop dat ik dan een afspraak kan maken dat er die avond alsnog iemand langs kan komen. De leidinggevende wil echter niet aan de telefoon verschijnen.

Er wordt me verteld dat ze me “later in de week een keer terugbellen”. Er wordt totaal niet gezocht naar een oplossing, niemand vertelt me waarom de reparatie wéér is uitgesteld, en als ik vertel dat dit te onbeschoft voor woorden is en meld dat ik het gesprek vanaf nu ga opnemen wordt de verbinding prompt verbroken.

Mijn tip: zoek een ander bedrijf

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee